ادعای جنجالی کمک داور اسپانیایی؛ برای قضاوت به نفع رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش رو تحت فشار بودیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای جنجالی کمک داور اسپانیایی؛ برای قضاوت به نفع رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش رو تحت فشار بودیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای جنجالی کمک داور اسپانیایی؛ برای قضاوت به نفع رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش رو تحت فشار بودیم

بنا به گزارش نسخه آنلاین روزنامه کاتالانی L'Esportiu's، پلیس اسپانیا در حال بررسی پرونده ای است که کمک داور ال کلاسیکوی پیش رو برای قضاوت به نفع رئال مادرید تحت فشار قرار گرفته است.

طـرفداری- به نظر می رسد که این کمک داور قرار بوده بخشی از تیم داوری باشد که قضاوت دیدار میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) در سانتیاگو برنابئو را به عهده می گیرند. این گزارش می گوید که داوری دیگر به او گفته که طبق دستور، در این مسابقه باید به نفع رئال مادرید قضاوت شود.

در حقیقت، اطلاعات این روزنامه فراتر از این هم می رود و اعلام کرده اند که یک دادستان مبارزه با فساد از بارسلونا از تاریخ 19 اکتبر در مورد این پرونده اطلاعاتی داشته است، هنگامی که جکینتو ویسنته، وکیل متخصص در حوزه ورزش، سندی ارائه کرد که حاوی جزئیات شکایت مطرح شده توسط داور تحت فشار قرار گرفته می باشد.

ویسنته درخواست کرده که نام و اطلاعات شخصی این داور در مدارک فاش نشود چرا که ممکن است هم از لحاظ شخصی و هم از لحاظ حرفه ای به تبعیض و پیش داوری علیه او منجر شود. بنا به گزارش L'Esportiu و طبق اسناد، این کمک داور می خواهد که حقایق منتشر شوند چون به نظر او این می تواند باعث توقف وقوع چنین حوادثی شود، و امیدوار است که از به وجود آمدن یک اندوه شخصی هم جلوگیری کند.

با وجود اینکه مقامات مایل به افشای نام کسی نیستند، اما بنا به گزارشی که روز چهارشنبه توسط COPE منتشر شد، احتمال داده می شود که خوزه آنخل خیمنز مونیز د مورالس کسی باشد که کمک داور را تحت فشار قرار داده است، و او یکی از اعضای کمیته فنی داوران در اسپانیا می باشد.

در حال حاضر پلیس اسپانیا مسئول بررسی پرونده است و با افراد مربوط به این حادثه تماس خواهد گرفت تا هرآنچه که می توانند را شفاف سازی کرده و روشن کنند. در این زمینه، این روندی بی سابقه است و ارزیابی پیامد های احتمالی دشوار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.